piątek, 22 lutego 2013

Tiirarira

Przynoszę bardzo kiepskie wieści. Nie wiem co się wydarzyło ale zablokowałam się. Mam do skończenia rozdział 21, następnie napisać cały 22 i 23. Jedyne co mam zrobione to zakończenie tego cholerstwa czyli 24.
W tym momencie nie mam kompletnie pomysłu na to co chciałam tam umieścić. Męczy mnie to opowiadanie. Zupełnie nie wiem dlaczego ale jest takie... naciągane, takie szybkie... nudne. Dlaczego nikt mi o tym nie powiedział wcześniej?
Jeśli kogoś interesują losty tej pary, to oczywiście postaram się to dokończyć jak najszybciej będę w stanie.

Ale jeśli ktoś w ogóle jest jeszcze zainteresowany moim pisaniem to mam też dobrą nowinę. Mam napisane pierwsze 3 rozdziały, czegoś... Jakby to ładnie zareklamować. To będzie kolejny FF o losach Hermiony, Rona, Harry'ego, Dracona i kilku pobocznych postaci. Nie wiem jeszcze jaki parring mi z tego wyjdzie. Może kilka na raz? A może będą się przeplatać. Nie mam konkretnie powiedzianego kto z kim. Ale jeśli są fani Severusa to na pewno się tam pojawi i da w kość gryfonom.

A teraz jak widzicie mamy nowy szablon dzięki Weasleyowej. Jestem bardzo wdzięczna. Co o nim myślicie? Liczę na jakiś odzew z Waszej strony w tych trzech sprawach. Więc piszcie co myślicie, może jakieś pomysły? Cokolwiek.

Pozdrawiam ciepluuutko ♥

2 komentarze:

  1. Mi się ten blog cholernie podoba! Pisz, choćby dla mnie - to nie jest ani nudne, ani naciągane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram :D Ale ten szablon mi się nie podoba... źle się czyta :< Ale i tak kocham tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń